Szkło z nadrukiem – do jakich wnętrz?

Szklane elementy wystroju kojarzą się zwykle z biurem. Coraz częściej wykorzystywane są do aranżacji domów i mieszkań. Materiał używany jest jako panele w kuchni, a także w łazienkach. Jest to świetne rozwiązanie, jeśli chcemy zwiększyć przepływ światła i zwiększyć optycznie przestrzeń.

Rodzaje szkła

Zanim wybierzemy szkło z nadrukiem w Warszawie, warto poznać jego rodzaje. Wyróżnia się następujące rodzaje szkła:

  • Kolorowe-barwione jest w masie, a kolor uzyskuje się po dodaniu związków metali lub stosując barwioną folię,
  • lodowe-powstaje poprzez laminację trzech warstw tafli. Środkowa warstwa zostaje zbijana,
  • z nadrukiem-wykorzystuje się druk 3D, który daje efekt trójwymiarowości. Tworzy zjawiskowe i nowoczesne dekoracje,
  • fusingowe-powstaje przez topienie ze sobą elementów szkła o różnej grubości i fakturze,
  • satynowe-nazywane również mlecznym lub paskowanym. Robione za pomocą trawienia szkła kwasem lub piaskowania.

Szkło z nadrukiem do kuchni

Największa zaletą, jaką mają panele szklane w Łodzi oprócz wyglądu, jest zdecydowanie trwałość i odporność na uszkodzenia mechaniczne. Jest to materiał bardzo praktyczny, gdyż z powodzeniem wykorzystywany jest jako zamiennik płytek ceramicznych lub gresu. Jego zadaniem jest również zabezpieczenie powierzchni nad blatami przed zabrudzeniem i zniszczeniem. Stosowany jest również salonach, korytarzach i sypialniach. Nadaje się do pomieszczeń z podłogową instalacją grzewczą, gazową i materiałami opałowymi.

Panele z dowolną grafiką będą oryginalnym wykończeniem każdej stylizacji. Można łatwo je czyścić różnymi środkami. Poprawią one komfort mieszkania, gdyż nie trzeba spędzać wielu godzin na sprzątaniu. To idealne rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy cenią sobie oryginalność i chcą zaaranżować dom w taki sposób, aby pokazać swój styl życia i hobby. Wszystko zależy od pomysłu i kreatywności. Dzięki różnorodności szkło jest bardzo uniwersalnym materiałem i bez problemu można dostosować je do praktycznie każdego wnętrza.