Małgorzata Kot, mama skoczka narciarskiego Macieja Kota, była bardzo podekscytowana podczas kibicowania swojemu synowi podczas kwalifikacji skoków narciarskich Igrzysk Olimpijskich PyeongChang 2018.
Kampania „Dziękuję Ci Mamo” jest kontynuacją projektu Procter & Gamble, od wielu lat będącego partnerem Igrzysk Olimpijskich. Kampania, która swoją światową premierę miała w trakcie Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 roku, podkreśla kluczową rolę mamy w drodze każdego sportowca na olimpijski szczyt.
Dziękuję Ci Mamo – Małgorzata Kot podczas kwalifikacji w PyeongChang 2018
Tegoroczna odsłona kampanii „Dziękuję Ci, Mamo” porusza temat uprzedzeń. Temat ten jest niezwykle istotny zwłaszcza w sporcie, gdzie utarte stereotypy i wynikające z nich ograniczenia stanowią jedną z ważnych barier w drodze do zawodowej kariery. Orientacja seksualna, kultura, rasa czy brak możliwości finansowych to tylko kilka przykładów uprzedzeń, z którymi mogą zmagać się młodzi sportowcy.
Dla większości z nich, jest jednak jedna osoba, która potrafi przezwyciężyć wszelkie trudności i sprawić, że podczas każdego kolejnego treningu, młodzi adepci dają z siebie jeszcze więcej – mama.