Subtelnie i wyraziście od TOMATOMO by Tomasz Olejniczak

Subtelnie i wyraziście od TOMATOMO by Tomasz Olejniczak

Inspiracją do stworzenia kolekcji PIANO FORTE była muzyka fortepianowa i jej dźwięki o skrajnej dynamice oraz zróżnicowanej głośności. W najnowszych projektach Tomasza Olejniczaka kontrast jest wszechobecny. Tu zderza się klasyka z nowoczesnością, prostota z ekstrawagancją, a delikatność z temperamentem. Widać to nie tylko w zestawieniu czerni i bieli, ale także w konstrukcji projektów, doborze tkanin oraz ich faktur.

Projektant bez obaw łączy wytworne jedwabie z ekskluzywnym, szwajcarskim haftem, zdobnymi aplikacjami, czy piórami tworząc klasyczne projekty o intrygującym wyglądzie. To coś dla kobiet zdecydowanych, które znają swoją wartość, a przez stój podkreślają indywidualność i akcentują mocne strony.

W kolekcji Tomasza Olejniczaka nie zabrakło eleganckich ubrań codziennych, ekskluzywnych strojów wieczorowych, a także propozycji dla przyszłych panien młodych. Lansowana kolorystyka to czerń, biel oraz gołębi popiel. Tradycyjnie już na wybiegu TOMAOTOMO oglądaliśmy perfekcyjne krawiectwo, doskonałe jakościowo tkaniny, staranne wykończenia oraz efektowne aplikacje.

Idealnym uzupełnieniem stylizacji pokazu była zmysłowa i pełna blasku biżuteria SPARK SILVER JEWELRY, supermodne i eleganckie okulary słoneczne oraz oprawy oferowane przez sieć salonów TRENDY OPTICIANS, a także buty BADURA. Wyraziste makijaże stworzyły wizażystki WIBO, a fryzury do pokazu przygotował mistrz fryzjerski Filip Galas we współpracy z marką DAVINES.

Muzyczną ilustracją pokazu była grana na żywo przez pianistę Wawrzynca Praska. Zmysłowość i francuski szyk kolekcji TOMAOTOMO PIANO-FORTE podkreślały klimatyczne wnętrza REDUTY BANKU POLSKIEGO. Reżyserem wydarzenia był Maciej Majzner.

Pokaz otworzyła Anna Nowak Cooka.pl, która wyjście w pokazie wylicytowała w aukcji WOŚP, spełniając tym samym swoje marzenie z dzieciństwa, by zostać modelką. Intensywnie przygotowywała się do tego zadania przez ponad dwa miesiące i trzeba przyznać, że poradziła sobie doskonale. 32-letnia blogerka nie odróżniała się od dużo młodszych, profesjonalnie wykonujących ten zawód, koleżanek.

O doskonały nastrój gości wydarzenia zadbały marki luksusowych win DARK HORSE oraz APOTHIC. Partnerami pokazu byli także PERLAGE oraz findspace.pl. Najnowsza kolekcja TOMAOTOMO by Tomasz Olejniczak dostępna będzie w salonie TOMAOTOMO w centrum Plac Unii City Shopping oraz butiku on-line na www.tomaotomo.com.